onsdag 21. august 2013

Skravlekveld hos Bengtgarden





Forrige uke inviterte skjønneste Bengtgarden til skravlekveld ute på terassen hjemme hos seg. Dette var en deilig sensommerkveld, og i landlige omgivelser, med korrnåker som nærmeste nabo, fyr i denne skjønne utepeisen, mye deilig mat på bordet og noen fabelaktige og skravlesjuke damer, ja da kunne vel ikke kvelden bli annet enn vellykket...?

Omgivelsene ga ro for sjel og sinn, solnedgangen fra denne siden av byen var det heller ikke noe å si på. Bengtgarden var like hjertelig vertinne som sist, snakker om å åpne hjertet og hjemmet sitt! Her kunne jeg blitt leeeenge, hadde jeg ikke skullet på jobb dagen etter.

Til ostene var det ulike smaker fra Nicolas Vahe, solgt hos Browns Interiør på Sirkus Shopping. Der var det myyye godt, men hvitvin og pære ble nok min favoritt. Denne skal definitivt i hus til helgens godvær!

Desserten til Bengtgarden...... Ja marengsen finner dere på bloggen hennes, og jeg er solgt. Min favoritt uten sidestykke. Sukk....

3 kommentarer:

  1. Så trivelig da !
    Gode oster og godt selskap i fine omgivelser gjør susen ;)
    Takk for oppmuntrende ord ang lua mi !!

    Janne

    SvarSlett
  2. Der skulle jeg gjerne vært, så bare helt utrolig koselig ut!! Og masse inspirerende mennesker. Ha en fin dag, klem herfra!

    SvarSlett
  3. Så herlig!
    Må jo bare bli bra hos Vibeke:))

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!