lørdag 1. juni 2013

JUNI!!! Hvor ble det av mai....?

 
 
Det ble plutselig JUNI. Hvor mai ble av vet jeg ikke.
Men nå får vi nyte SOMMEREN!!
Det er deilig sol og sommer i Trondheim, og vi nyter lange kvelder ute med hvitvin og reker, gode venner og familieliv. inne skjer det ikke mye, for jeg vil heller strekke meg ut i full lengde ute i hagen, ta middagshvilen i frisk luft og bla i inspirasjonsblader av ulike slag. Vil ikke jobbe, bare nyte. Så mens jeg tumler rundt i min lille vakumboble, nærmest i sjokktilstand av denne plutselige omkalfatringen. Fra bitende kulde til mange varme, får dere igjen holde ut med bilder av litt origami, Drage Egget, eller magisk ball som den altså også kalles.

Juniklemmer til dere alle fra meg :)
 
Det er plutselig JUNI!


4 kommentarer:

  1. Ja, tenk at det plutselig er Juni:)
    Så heldige vi har vært med været her! Så det er helt digg å være litt bedagelig om dagene;) Bare spørs om det vil vare.. blir koselig å treffes om litt da;)
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Mai forsvant avgårde i en fei. Håper ikke juni og juli går så fort, for nå vil jeg at sommeren skal vare leeenge.
    Kos deg resten av denne fine lørdagskvelden og nyt dagen i morgen!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ja det har virkelig vært en fin Mai !!
    Og det er så sant det du sier, man må bare være ute og nyte :)
    I dag har det vært litt regn, men det er godt å være ute likevel.

    Håper Juni blir fin i Trøndelag også !
    Janne

    SvarSlett
  4. Heisan
    Ingen dag uten origami, hi,hi!
    (Rimet gjorde det også)
    Jeg er ikke lei av denne fantastiske papirleken jeg. Deilig med sommer! Her sitter vi ute i hagen og utestua til vi legger oss. Man kan jo ikke sitte inne når gradestokken kryper over 20 en sommerkveld!
    Synd du ikke ble med til Køben. Det er ikke noe skummelt i det hele tatt å være med på samlinger med bloggere, alle er så søte, imøtekommende og herlige.
    Glad fin sommerdag til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!