mandag 24. juni 2013

DÅN!!! Så lekkert!


Jeg gleder meg SÅNN til høstens designevent i Trondheim! Det blir helt fantastisk endelig å få en slik happening her i 'trege Trøndelag' som Norge ellers kaller det, men som vi med hodet høyt hevet kaller Bartebyen. Hææærlig!

Og hvem blir vel ikke inspirert av disse flotte bildene? De er lånt fra siden til Designevent Ta turen innom nettsiden deres, og dere finner flere fantastiske bilder fra ulike bidragsytere til eventen, og også flere fra denne herlige butikken som jeg er så heldig å skulle få lov til å representere.

For har du sett for en velkomst til butikken! Herlige farger som bringer frem smilet selv på regntung dager, og skal vi være ærlige, er det endel av dem nettopp her i Bartebyen...

Her ser dere et par bilder inne fra butikken, og denne lille lekkertheten i kobber har jeg SÅÅÅÅÅ lyst på!!! Perfekt til mine penner, sakser, linjaler og falseben som jeg bruker til origami. Så fin at den gjerne kan få trone selv på stuebordet hjemme hos oss! For la meg nå bare innrømme det først som sist,- jeg elsker å krype opp i sofakroken vår og brette på kveldene... Og tro det eller ei,- det er en ypperlig plass å kose seg med papirer! Et brett i fanget til å brette mot er det eneste ekstra utstyret som trengs. Selvfølgelig er det vanskelig med stooore prosjekter, men til små er det perfekt. Hadde denne stått på bordet ved siden av hadde det vært skikkelig orden i 'sysakene'... ;)

Men, inntil videre får jeg drømme meg bort. For jeg vet det må utsettes. PC først...
Ha en videre strålende ny uke alle sammen! Jeg krysser fingrene for at jeg kommer meg tørrskodd gjennom sykkelturen etterpå....

3 kommentarer:

  1. Så fint det sommerfuggel bildet var !!
    Dette er en butikk jeg må besøke når jeg er i bartebyen ;) Origami er så stilig, du gir meg inspirasjon !

    Janne

    SvarSlett
  2. Vet ikke hva jeg skal si jeg!!!
    Bare så LEKKERT;)
    Har prøvd meg på litt bretting. Gøy sa du! Kan bli hekta;)

    Her har det gått i baking, nå er det rabarbraen sin tur;)

    God mandag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så flink du er!!!Bretter litt jeg også, men dine prestasjoner overgår jo alt:)Gøy å titte inne hos deg..

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!