tirsdag 7. mai 2013

Juu-huuuuu!!!

Har dere fått med dere dette?!!
Jeg gleder meg som bare det!
HER kan dere lese mer om hva som skal skje i løpet av disse to spennende dagene!

Gleden kommer av flere ting...
For jeg hadde forlengst bestemt meg for at denne happeningen kunne jeg ikke gå glipp av, da jeg fikk verdens hyggeligste forespørsel fra de skjønne jentene på Norway Designs i Trondheim....



De ønsker nemlig å promotere ORIGAMI på eventen!
Så da var det to som ble spurt om å bli med.... *kriblendesommerfuglerimagen*
Dere gjetter kanskje hvem disse to er...?
Jada, jeg er altså den ene heldige! Lille meg! *littstolt*
Men hvem er den andre, virkelige stjernen?

Jeg gleder meg!!!
Og gruer meg...
Men mest GLEDER MEG!!!

Så jeg kommer, kommer du????!!!!!

4 kommentarer:

  1. Så spennende FjordBy, dette blir såå bra!
    Jeg er ikke forundret over at du ble spurt,
    sikkert byens beste bretter :)

    Nina

    SvarSlett
  2. Dette er jo kjempestas! Gratulerer! :D

    SvarSlett
  3. Åh, fine du altså :) jeg har så dårlig samvittighet for det har blitt så lite tid til bådeblogging og blogglesing i det siste, så jeg har ikke fått skrevet om dette engang. Men kanskje i løpet av helga? Satser på det :) ha en super helg, så snakkes vi plutselig!
    -V

    SvarSlett
  4. Hurraa! Vi gleder oss!! :)

    -Wenche With
    (ei av ho som jobbar på Norway Designs)

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!