søndag 17. mars 2013

Work in progress!


Det er siste rest av helg nå, og vi har hatt et deilig vær her i Bartebyen i helga. Og med sola kom inspirasjonen til å få gjort litt i huset også. Så jeg har svingt malerkosten, vatret og skrudd til den store gullmedaljen. Resultatet skal dere få se etterhvert, men ennå gjenstår litt detaljer og opprydding før det lar deg avbilde... Imens får dere nyte synet av disse deilige ranuklene sammen med meg! De lover vår og får smilet frem til meg i alle fall :)

Tror jammen jeg skal slå til med en liten giweaway også mens jeg driver omorganisering i heimen...? Mer om det når hverdagen innhenter oss igjen! Du får følge med videre!

Ha en videre deilig søndags kveld folkens! Her er det fotball på tv'en og Bridgeblanding i skåla. Nam!

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER ranunkler og spesielt i bukett med blandede farger!! Det fikk fram smilet hos meg også ja =)

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster i herlige, friske farger!

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!